Marketing Talks: Razvoj i prodaja softverskog proizvoda

Marketing Talks

Nakon uspješnih sedam predavanja o Google Analyticsu, nastavljamo s drugačijim tipom predavanja koja nisu vezana samo uz analitiku. Za srijedu, 20. ožujka pripremili smo vam predavanje o razvoju i prodaji softverskog proizvoda. Predavač je Marko Kovač iz tvrtke Repsly koja je razvila CRM za terenske radnike.

Marko je suosnivač tvrtke Repsly i na predavanju će govoriti o vlastitim iskustvima koje je tvrtka proživjela. Repsly ima urede u Zagrebu i Bostonu, a proizvod koriste vodeći globalni brendovi. Sustav klijentima omogućuje povećanje efikasnosti terenskih timova te olakšava skupljanje i analizu podataka s terena.

Marko će govoriti o definiranju vizije, pozicioniranju i prepoznavanju product-market fita. Na primjerima iz vlastitog iskustva će objasniti pojam product managementa, prodaje i financiranja softverskog proizvoda. Na predavanju ćete saznati kako financirati razvoj i rast, kada štedjeti, a kada investirati i koji su glavni uzroci smrtnosti proizvodno orijentiranih tvrtki.

Predavanje je namijenjeno marketingašima, poduzetnicima, onima koji razmišljaju o ulasku u poduzetničke vode i svima onima koje zanima softverski proizvod.

Ovaj događaj će se održati u srijedu, 20.3. na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, dvorana broj 2 s početkom u 17:00h.

Ako nam se želite pridružiti, ispunite podatke u nastavku.

Vidimo se! :)

Ostavi Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *