Svi koji aktivno prate Osijek Software City jučer su na društvenim mrežama mogli primijetiti osvježeni dizajn Udruge. Nakon nešto više od dvije godine otkako OSC djeluje u pravnom obliku, došlo je vrijeme za određene promjene i osmišljen je novi vizualni identitet koji će predstavljati našu slavonsku IT zajednicu u budućnosti.
Za idejno i izvedbeno rješenje novog vizualnog identiteta zaslužni su Marko Jovanovac (Marivo, kreativni odjel) i Matija Drozdek, a surađivali su s Dizajn inicijativom Osijek. Sve korake u realizaciji ovog projektnog zadatka pomno su pratili Denis Sušac (Mono) i Tomislav Bilić (Inchoo).
Kako kažu autori, novi identitet Osijek Software Cityja čini dio procesa kreiranja lokalne i međunarodne prepoznatljivosti osječke IT industrije. Novi identitet vizualno koristi elemente iz domene djelovanja OSC-a. Verbalno ravnopravno koristi i potencira sve aspekte i sastavnice — softver i grad Osijek, a platformnim načinom korištenja treba biti jednostavno osvježavan i nikako dosadan.
Vidljivo je da se novi dizajn u potpunosti razlikuje od onoga koji je donedavno predstavljao OSC, a Marko o tome kaže sljedeće:
Sama kombinacija boja moderna je interpretacija nekih jednostavnijih, developerima dragih vremena MS-DOS-a, Norton Commandera i sličnih korisničkih sučelja. Slovno i ikonografsko rješenje temelji se na Dosisu — open source obitelji slova koja se koristi kao modularna baza za izgradnju ikonografije i vizuala. Ideja je da svi aktivni članovi OSC-a mogu lako kreirati svoj vizual za događaj koji organiziraju te samostalno nadograditi vizualni sustav Udruge. Za potrebe lakše komunikacije bit će dizajniran dodatni slovni rez OSC piktograma koji su za sada i bit će oblikovani isključivo od slovnih znakova. Također ćemo napraviti webfont od toga i staviti u distribuciju na slobodno korištenje.
Poznato je da je u informatičkom sektoru vrlo važno pratiti trendove i prilagođavati im se. Vođeni time, dizajneri su ovaj zadatak odradili u smjeru rješenja koje može lagano mutirati i prilagođavati se potrebama korisnika.
Identitet donosi novitete u obliku primarnih sredstava komunikacije poput posjetnica, memoranduma, PowerPoint prezentacija, majica i praktičnih predmeta poput šalica i sl., koji će biti dostupni svim članovima OSC-a. Sustav dopušta razvoj proizvoda, personalizaciju i razvoj aplikacija identiteta za svoje potrebe. Napravljen je i niz templatea i filtera pomoću kojih se mogu jednostavno producirati vizuali za potrebe OSC-a. Imperativ je bio dostaviti što veći broj alata, kako bi se korisnici (programeri) mogli se autonomno koristiti identitetom — rekao je Marko.
Bela Ikotić, tajnik OSC-a, napominje kako će šalice i ostali materijali biti kreirani već sljedeći tjedan, što znači da će članovi Udruge uskoro moći početi koristiti ove zanimljive proizvode. Također, u izradi je i nova internetska stranica Udruge koja bi svjetlo dana trebala ugledati kroz nekoliko mjeseci.
Pogledajte kako izgleda novi vizualni identitet OSC-a i napišite nam kako vam se sviđa!
- Tekst: Ana Tadić
- Vizuali: markojovanovac.com
Bezveze… Dokle ce vise taj ultra minimalizam bit u trendu? i kerning nije dobro napravljen, u rijeci software se f i t spajaju, a ono city sa onom zagradom ne lici na nista…
Odbijam povjerovati da je bilo potrebno 6 grafickig strucnjaka da se skinu ikonice sa freepika i odabere font, koji i nije bas nesto upecatljiv…
Ajmo dečki, prijedlozi, šta se čeka? Baš je fora pljuvat po tuđem radu, jel? Sramota.