Datum 29. studenoga 2014. godine rezervirajte za CommunityCation, događaj koji će u Osijeku okupiti digitalne marketingaše iz Slavonije i Baranje. Ovaj društveni događaj bit će održan u prostoru već dobro poznatog Atelier bara, u sklopu Eurodoma, u vremenu od 19 do 23 sata. Ideja je po prvi put okupiti stručnjake za društvene mreže, digitalne medije, content i internetski marketing i sve one iz IT svijeta zainteresirane za tu tematiku.
Tema unutar čijih okvira će se odvijati interakcija je timing na društvenim mrežama. Gošće koje se bave digitalnim marketingom će tijekom CommunityCationa odgovarati na pitanja publike, ali i onih koji u to vrijeme budu pratili zbivanje isključivo na društvenim mrežama putem službenog hashtaga #CommunityCation.
Organizatori kao ciljanu publiku vide različite profile ljudi, od onih koji su već u poslu i rade u IT struci, do onih mladih koji se žele uključiti u IT zajednicu, možda imaju svoje ideje, ali nemaju koga pitati, a nisu u mogućnosti plaćati skupe kotizacije za seminare i konferencije. Naglasak je na dijeljenju iskustva i znanja, ali i druženju.
CommunityCation će ugostiti tri mlade poduzetnice i marketingašice, a to su Ana Rogina (Gerila), Iva Soldo (BambooLab) i Marina Obšivač (Escape) te će svoje znanje i iskustvo s velikim entuzijazmom prenijeti svima koji budu prisustvovali događaju.
Službeni dio rasprave i interakcije s gošćama trajat će maksimalno sat vremena, nakon čega je planirano druženje i upoznavanje uz hranu i piće. Dobrodošli su svi – programeri, studenti, profesori, community manageri te svi koji su zainteresirani za društvene mreže, medije i internetski marketing.
Osim Osijek Software Cityja, događaj su podržale i tvrtke Outcasts, BetaWare i BambooLab. Organizatori mole sve zainteresirane da svoj dolazak potvrde putem Facebook događaja, a sve novosti možete pratiti na Facebook stranici CommunityCationa.
Više o gošćama…
Iva Soldo je poduzetnica i suosnivačica mlade osječke tvrtke BambooLab gdje radi kao stručnjakinja za internetski marketing te se bavi unapređenjem poslovanja. Zadnjih pet godina uspješno balansira između posla, studiranja te usavršavanja kroz marketinške projekte na internacionalnim tržištima. Do svoje 25. godine uspjela je oploviti svijet, osnovati tvrtku, raditi projekte na četiri kontinenta te studirati u tri zemlje.
Ana Rogina je završila Ekonomski fakultet u Osijeku, a akademsko znanje bilo je samo temelj za daljnje usavršavanje. Već više od godine dana je vlasnica Gerile, digitalne agencije, te voditeljica organizacijskog odbora Software Startup Akademije – edukacije koju provodi Microsoft Hrvatska u suradnji s Osijek Software Cityjem.
Marina Obšivač iz Escapea će vam, uz dva magisterija, brojna studentska natjecanja i brojne certifikate (Google i Microsoft/Bing), osigurati visoki povrat na ulaganje u oglašavanje, a vaša jedina briga će biti kako joj se zahvaliti. Uz sve to, osvaja kulinarska natjecanja i svakodnevno pronalazi nove načine kako očarati nepce sretnika koji to isprobava.