Na protekloj radionici upoznali smo se s osnovnim pojmovima vezanima uz početne korake u izradi videoigara, između ostalog i s izradom konceptualnog, odnosno papirnog prototipa, unutar kojeg smo definirali osnovnu mehaniku i pravila igre. Na nadolazećoj radionici vidjet ćemo kako primijeniti ta pravila te napraviti našu prvu videoigru koristeći se Unity2D Game Engineom, što bi zapravo bio digitalni prototip naše videoigre, i time detaljnije opisali mehaniku i sam gameplay. Sve ovo će nam pomoći u boljem upoznavanju sa samim alatom.
Game Dev Track
Game dizajn i develoment su, trenutno, neke od najpopularnijih tema koje kruže digitalnim svijetom. Najčešće su povezane s pojmom “indie game development”. No, kako se postaje game developer ili dizajner? Polaznici ovogodišnje serije osječkog CodeCAMP-a imat će mogućnost:
- savladati osnovne elemente samog procesa nastanka jedne igre
- naučiti kako razmišljati kao game dizajner
- kako na kraju spojiti sve elemente u cjelinu
- kako razviti igru kao jedan gotov proizvod spreman za igranje
- upoznati se s metodama plasiranja igre na tržište
Radionice:
- Osnove izrade videoigara – 21. listopada 2015.
- Unity2D game engine i izrada prve videoigre – 30. listopada 2015.
- Optimizacija i marketing gotove videoigre – 20. studenoga 2015.
- Ciljana publika:
- Programeri početnici
- Predznanje:
- Osnove OOP-a te je poželjno minimalno iskustvo u programiranju kako bi se lakše shvatili primjeri i analogije
- Oprema:
- Nije potrebna