Vođenje projekta: Uloga Customer Success-a u povećanju profita tvrtke

Posljednjih nekoliko godina SaaS (Software as a Service) tvrtke sve više prepoznaju važnost Customer Success-a u poslovanju. Glavni cilj ove relativno nove uloge u IT industriji je povećanje poslovne uspješnosti klijenata kako bi se dugoročno smanjila stopa odljeva (churn) i povećao profit.

Na predavanju ćemo detaljnije razgovarati o:

  • Ulozi Customer Success-a u tvrtkama koje koriste pretplatnički poslovni model.
  • Predstavit ćemo načine kako implementirati Customer Success u post-prodajnoj fazi projekta, izazove koji se mogu pojaviti te načine kako ih prevladati.
  • Predavač će podijeliti osobna iskustva implementacije Customer Success-a u tvrtki Shoutem.

Želiš li nam se pridružiti? Ispuni ova tri podatka.

Predavač

                                      

Ružica Kadić

Sales manager

Plava tvornica

Ostavi Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *