Lista Događaja

Detaljnije

CodeCAMP: Objektno orijentirani CSS

Radionica objektno orijentiranog CSS-a pokušat će dati odgovor na pitanje kako oblikovati brzo, skalabilno i održivo kompleksno sučelje uz pomoć CSS-a. Na radionici će biti predstavljeni teoretski i praktični primjeri razdvajanja izgleda od strukture...
Detaljnije

CodeCAMP: Računalna sigurnost II – SQL Injection

Godinama već poznata tehnika hakiranja koja iza sebe ostavlja popriličnu štetu vlasnicima javnih servisa, SQL injectioni, i dalje su vrlo primamljiva i destruktivna metoda krađe povjerljivih informacija. Neke od najvećih svjetskih kompanija su pretrp...
Detaljnije

CodeCAMP: Patterns & Practices in .NET

Ovo predavanje i radionica upoznat će polaznike s predlošcima rješenja već ranije poznatih problema koji se svakodnevno mogu susresti u aktivnom razvoju aplikacija. Uz to, bit će predstavljena organizacija folder strukture projekta, konvencije imenov...
Detaljnije

CodeCAMP: Osnove izrade videoigara

Game dizajn i develoment su, trenutno, neke od najpopularnijih tema koje kruže digitalnim svijetom. Najčešće su povezane s pojmom “indie game development”. No, kako se postaje game developer ili dizajner? Polaznici ovogodišnje serije osje...
Detaljnije

CodeCAMP: Software Architecture Approaches

Predavanje je osmišljeno kao uvod u različite tipove arhitekture softvera u svrhu njihovog predstavljanja početnicima. Sadrži pregled poznatijih arhitektura, usporedbe prednosti i mana te generalne smjernice vezane uz njihovu primjenu. Kako je svrha ...
Detaljnije

CodeCAMP: Optimizacija i marketing gotove videoigre

Na protekloj radionici polaznici su se upoznali s pojedinim alatima za izradu videoigara i osnovnim koracima u izradi digitalnog prototipa, odnosno nečeg igrivog i spremnog za pokazati ostatku svijeta. Međutim, na koji način privući pažnju potencijal...
Detaljnije

CodeCAMP: Multi-layered Architectures in .NET

Multi-layered arhitekture poput Layered, Onion i Hexagonal arhitektura koriste se skoro svakodnevno te predstavljaju veliki izazov za svakog softverskog arhitekta. Prednosti i mane, problemi i rješenja, dobre i loše prakse su samo dio elemenata koji ...