Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku će se od 22. do 25. travnja 2015. godine po prvi put održati Kreativna riznica, popularizacijski simpozij koji promiče i naglašava važnost kulturne i kreativne industrije za cjelokupnu zajednicu. To je prvi simpozij toga tipa i tematike u Hrvatskoj te je stoga od iznimnog značenja.
Događaj je namijenjen srednjoškolcima, studentima odnosno mlađim dobnim skupinama, ali i umirovljenicima (radionice posljednji dan). Program sadržava preko 70 raznovrsnih događanja (predavanja, radionice, okrugle stolove, tribine, izložbe, performanse, predstavljanja knjiga, kinopojekcije i glazbeni program) na kojima sudjeluje preko 80 izlagača.
Ivan Kelić, asistent na Katedri za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, organizira tribinu “Kreativnost u IT industriji” koja će se održati srijedu, 22. travnja, od 16:30 do 16:45 h u dvorani 7.
Na tribini će sudjelovati i:
Davor Banović (ShoutEm) – filozof i teolog koji jednako dobro poznaje Kanta i programe za izradu mobilnih aplikacija. S Kantom se upoznao na fakultetu, a s razvojem mobilnih aplikacija i vođenjem timova u ShoutEmu, startupu koji omogućuje brzu i jednostavnu izradu mobilnih aplikacija za pametne telefone i tablete.
Mitko Cabevski (uPlug) – Makednonac na privremenom radu u Hrvatskoj koji s ekipom iz u:Pluga želi u svakoj kući staviti pametnu utičnicu u prvi plan, kako ih ne bismo skrivali iza ormara i kauča.
Goran Jarić (odvjetnički ured Mišević) – na tribini će govoriti o tome kako izbjeći tužbe i zaštititi neopipljivi digitalni proizvod kroz kreativan ugovor.
Andrej Mlinarević (Mono Software) – u duši dizajner, a po struci ekonomist koji je ispekao zanat u offline i online kreativnoj industriji, prokomentirat će što znači “lijepo” u IT-u.
Sanja Radić (Gauss Development) – projektna menadžerica koja u isto vrijeme”žonglira” s EU projektima, timovima, klijentima i suradnicima.
U kojoj mjeri je kreativnost srodnih djelatnosti važna kao potpora IT-u? Kako (ne)programeri mogu postati stručnjaci za kod? Gdje i kako kreativci mogu tražiti svoje mjesto u IT industriji? Postoji li kreativnost u IT industriji ako netko nije programer? Kako napraviti kreativan ugovor te zaštiti sebe i svoj digitalni proizvod? Kako kreativno riješiti pitanja “što ako”? Je li kreativnost preduvjet za uspjeh digitalnog proizvoda? Koje je doista značenje pojma “lijepo” u IT industriji? Kako se misli filozofa Kanta, Platona, Pitagore i ostalih mogu primijeniti u IT-u? Prijavite se i saznajte!
- Ciljana publika:
- Srednjoškolsce, studente, ali i umirovljenike