Prošlog petka, 25. travnja 2014. godine, Zagreb je bio mjesto održavanja druge po redu konferencije OMGcommerce. U Kraševom Auditoriumu okupile su se brojne ugledne tvrtke među kojima su bile Erste Banka, Crno Jaje, Inchoo, Google, Escape, Magento, Nova TV, Njuškalo te mnoge druge.
Nakon uvodnog govora organizatora konferencije, Ivana Brezaka Brkana, uslijedili su pozdravni govori Nandina Lončara, tajnika Osijek Software Cityja i Arona Stanića, voditelja prodaje u Inchoou. Zanimljiva predavanja i kvalitetni predavači bili su neki od glavnih razloga za dolazak na OMGcommerce – najveću regionalnu konferenciju posvećenu internet poslovanju i prodaji, čijoj je realizaciji pridonijela i udruga Osijek Software City kao izvozni partner.
Na programu su se našla čak dva predavanja održana od strane predstavnika Inchooa, generalnog tehničkog partnera konferencije. Za prvo su bili zaduženi Tomislav Bilić, direktor Inchooa i Joanne Johnstone, klijentica iz tvrtke Zee&Co. Bilo je govora o zajedničkoj suradnji i onome čime se Zee&Co inače bavi, a to je prodaja odjeće i raznih modnih dodataka.
Drugo predavanje iz redova Inchooa održao je Hrvoje Jurišić, a sve se vrtjelo oko responzivnog web dizajna. Posjetiteljima je prikazao statistike o vremenu učitavanja e-commerce stranica, postotku idealno optimiziranih web stranica te ih je savjetovao o izradi responzivnih web stranica.
Damir Podhorski iz Escapea, internet marketing partnera konferencije, predavao je o Universal Analyticsu – novoj Googleovoj analitici. Tijekom svog predavanja dotakao se problematike s kojom se stručnjaci suočavaju sa sadašnjom analitikom te je naveo ciljeve i prednosti Universal Analyticsa.
Poučna predavanja, odlična organizacija, druženje i #OMGselfie – sve je to obilježilo ovogodišnju konferenciju OMGcommerce te se radujemo sljedećoj jer ne sumnjamo da će biti jednako kvalitetna.
Galerija fotografija
- Tekst: Ana Mišin
- Foto: Dražen Karačić Cacan/inchoo.net, Marina Filipović Marinshe