Phi-line, tim developera iz Osijeka, pokrenuo je Kickstarter kampanju za aplikaciju, odnosno igru Walpie u kojoj glavnu ulogu ima – virtualni mačak. Riječ je o aplikaciji koja potiče šetanje i provođenje vremena na otvorenom, s naglaskom na potencijalnu međuljudsku interakciju. Tvorci aplikacije su dva Osječana – Tomislav Krpan i Edgar Njari. Inače, Tomislav je većini poznat kao polaznik prošlogodišnje Software Startup Akademije, a odnedavno su i on i Edgar članovi Osijek Software Cityja.
Glavna značajka ove igre je šetanje uz mačka Walpieja. Kako bi korisnik šetao s ovim digitalnim stvorenjem, potrebno je izaći iz kuće u stvarnu šetnju tijekom i zatim uključiti aplikaciju. Ako se korisnik kreće prebrzo, Walpie će ispasti iz njegovog uređaja. Aplikacija će zapamtiti lokaciju gdje se Walpie izgubio pa će se, u tom slučaju, korisnik morati vratiti onamo kako bi ga pokupio. U protivnom će njegova aplikacija ostati prazna.
Tomislav je došao na ideju kada mu je prijatelj pokazao Poua. Kaže kako se razočarao vidjevši da se ta aplikacija ne razlikuje previše od svima znanog Tamagotchija, osim po estetici i dodatnim igricama, koje na kraju krajeva – nisu vezane za suštinu samog Poua. Dakle, ne koriste senzoriku mobitela. Tako je u priču ušao GPS. Tomislav je predložio da korisnik šeta ljubimca, dok se Edgaru učinilo zanimljivim, umjesto klasičnog chata, dodati funkciju koja bi korisnicima omogućavala da pronađu jedni druge. Nakon kraćeg dogovora, Edgar je otišao kući i vrlo brzo iznjedrio Walpieja – malog i prilično neobičnog.
Htjeli smo napraviti aplikaciju s malim virtualnim ljubimcem, ali tada se Edgaru iz oblaka inspiracije, u kojem inače prebivaju sve ideje, ukazao Walpie. Još nismo sigurni je li Walpie na dvije ili četiri noge, jer ga, nažalost, nitko ga nikada nije vidio (osim sprijeda). Mi smo, dakle, došli na ideju o aplikaciji, ali ne i o Walpieju, jer on je postojao i prije nas, kaže Tomislav.
Ovaj osječki dvojac si je postavio nekoliko ciljeva, a prvi je prikupiti 3000 dolara za razvoj Android aplikacije. S prikupljenih 8000 dolara radili bi na iOS aplikaciji, a s 14.000 dolara bi mogli poraditi na marketinškoj kampanji. Ako bi, pak, prikupili 21.000 dolara ili više, u tom slučaju bi kreirali društvenu komponentu Walpieja.
Uz dovoljno sredstava, aplikacija će povezivati različite Walpie korisnike na ulici, na način da svakom od njih na ekranu pokaže u kojem smjeru i na kojoj udaljenosti se nalazi najbliži Walpie korisnik. Ova funkcija zahtijeva mrežu koja u stvarnom vremenu prati GPS lokacije svih Walpie korisnika. Svrha ove funkcije je zbližavanje ljudi, na neposredan način, izvan okvira društvenih mreža. Ako vam se ideja čini zanimljivom ili želite saznati više informacija o ovoj mačkastoj aplikaciji – posjetite Kickstarter i podržite naše Osječane.