DIGITAL LAB.IN 2019. — Budućnost može biti ružičasta – i digitalna!

Digitalni dizajneri i developeri nove generacije – tako se zovu ti mladi, moderni i neopterećeni ljudi koji su zadnjeg vikenda u rujnu napunili, razbudili i razdrmali pomalo usnuli rudarski grad, koji se spremao na duži odmor nakon naporne i vrlo solidne turističke sezone. Tko li je iskopao još kakav grumen iz dubina labinskog podzemlja, koji bi mogao privući trenutno najtraženiju i najbolje plaćenu radnu snagu u državi – IT profesionalce? 

Prošle godine, baš negdje u ovo vrijeme, dogodilo se prvo izdanje digitalne konferencije Digital Lab.in – i to očito ne toliko slučajno kako se “na prvu loptu” činilo. Bilo je tu nekih međunarodnih faca, spustilo se do mora “kvarat Zagreba”, napravilo se malko “šušura” po gradu – no ipak, za Smashing Magazine, Built in Amsterdam ili Dogstudio čuli su samo zagriženi fanovi web tehnologija. Ove je godine, čak nešto skromnije najavljeno, drugo izdanje u Labin dovelo imena koja govore mnogo više o snazi i važnosti ove samo naizgled male konferencije – Google, Booking.com, Raiffeisen, pa i domaći Infobip – svjetski su brandovi za koje znaju čak i oni koji računala i mobitele koriste samo za e-mail ili Facebook.

Merlin Rebrović - Google

Merlin Rebrović iz Googlea ispričao nam je koje su vještine potrebne u 21. stoljeću, Šestak iz zagrebačkog Bornfighta o jednostavnosti digitalnog proizvoda, dok je Harry Roberts je nastavio temu performancea i resource hintova s radionice od dan ranije. Spominjao se AI, ML, uloga kognitivne znanosti u dizajnu i developementu od strane Magdalene iz FIVE-a. Osijek i OSC je također predstavio svoje snage, tako da je petak bio rezerviran za radionicu Igora Placa iz naše članice PROTOTYP-a i Elene Crnković iz Bornfighta koji su pričali o temi od strategije do korisničkog sučelja.

Drugim riječima – nešto se veliko i neočekivano događalo u tom malom, samozatajnom Labinu – i svakako ne bez razloga!

Preko četiri stotine akreditiranih sudionika, dva dana u kojima je održano pet profesionalnih radionica i više od deset “keynote” prezentacija domaćih i međunarodnih IT i web stručnjaka, mala dvorana SC Franko Mileta koja je produkcijski izgledala kao mjesto gdje se odvija finale natjecanja Eurosonga, završni party u Lamparni – sve je to zahtjevalo organizaciju koja se nije mogla dogoditi slučajno ili “poklopiti” nizom sretnih okolnosti. Međutim, iza svega ne stoje niti veliki kapital, niti gigantske tvrtke, a niti javna mašinerija – već jedna, još uvijek mala, ali rapidno brzo rastuća, uporna i profesionalna ekipa tvrtke Lloyds Digital iz Labina, koja je uz svesrdnu produkcijsku pomoć također lokalnih event profesionalaca iz tvrtke Vedras i audio-video kreativaca Level 52, dokazala da se iskrenim i srčanim pristupom, bez fige u džepu i s jasnim ciljem i u malu sredinu može dovesti velika i značajna imena. 

Za ovu je konferenciju – kao i za digitalne i ICT profesionalce u Labinu – svijetla budućnost zajamčena. Zato, neka nikoga ne začudi ako se već kroz koji tjedan počne pričati o trećem izdanju Digital Lab.in-a i ako se pojave prve pretprodaje karata za rujan 2020. Budućnost je iza ugla, a Labin ima sreću što u njemu postoji ekipa koja zna prečicu do nje.

Nadamo se da ćemo dugo njegovati prijateljstvo OSC-a i DIO-a s Digital Lab.in konferencijom <3

Ostavi Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *