Escape je regionalni pobjednik 2. Google Adriatics izazova!

Tvrtka Escape d.o.o., članica udruge Osijek Software City, proglašena je regionalnim pobjednikom, a ujedno i pojedinačnim pobjednikom za Hrvatsku na 2. Google Adriatics izazovu, stoga ovim putem čestitamo cijeloj ekipi! (op. ur.)

Google je danas objavio pobjednika 2. Google Adriatics (Hrvatska, Slovenija i Srbija) izazova koji je trajao od 15. studenog 2013. do 31. siječnja 2014. godine. U Google Adriatics izazovu sudjelovali su svi članovi Google Partner programa. Uvjet za sudjelovanje bio je da se otvore 3 nova AdWords računa s AdWords promotivnim poticajima i minimalnom potrošnjom od 700 HRK.

Google je odredio pobjednika na temelju 3 kriterija:

  • brojem otvorenih novih AdWords računa u period trajanja izazova
  • razinom potrošnje na novim računima
  • primjenom AdWords proizvoda (uporaba negativnih ključnih riječi, oglašavanje na prikazivačkoj mreži, korištenje dodatnih poveznica na web stranicu – Sitelinks i praćenje konverzija – uspješnosti pretvorbe posjetitelj/kupac ili sl. )

Google je odredio nagrade, za regionalnog pobjednika Chromebook i putovanje na SMX konferenciju u Londonu (13.-14. svibnja 2014.) s pokrivenim troškovima sudjelovanja na konferenciji, prijevoza i smještaja za jednu noć za 2 osobe iz agencije, a za pobjednika zemlje Chromebook.

Iznimno smo zadovoljni što smo ove godine regionalni Google Adriatics pobjednici, prošle godine smo bili pobjednici Google Adriatics izazova u Republici Hrvatskoj, stoga ove godine nam je nagrada iznimno važna, rekao je Damir Podhorski, direktor tvrtke Escape te nastavio: Želio bih ovom prilikom čestitati i kolegama iz Slovenije i Srbije na pobjedi u njihovim zemljama.

Miroslav Varga, Google certificirani trener, izjavio je: Prošle godine je kolega Marko Rakar povodom objave da je Escape bio državni pobjednik imao objeda jer sam napisao da je Google potvrdio da smo najbolji u Hrvatskoj. Stoga sada neću reći reći da smo najbolji u Hrvatskoj niti da smo najbolji u Regiji, nego da se veselimo nagradama u obliku plaćenog odlaska na konferenciju SMX London i Chromebooku.

O Google Adriatics izazovu više na: adwords-hr.blogspot.com/objava-pobjednika

O Google Partner programu: www.google.hr/partners/

  • Autor: Željko Riha

Ostavi Komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *